VANNTETT TURSKO (36-41)

kr. 749

(inkl. mva.)

Ingen produktomtale

Fin og lett tursko med vanntett softshell-overdel. Yttersåle i gummibelagt phylon som gir et sikkert grep og takler alle terreng. Fleksibel, pustende overdel. Capitan har også en komfortabel og støtdempende Memory Foam-innersåle.

- Vanntett 5000 MM
- Pusteevne
- Slitesterk overdel
- Støtdempende yttersåle
- Romslig lest
- Innersåle i Memory Foam

STØRRELSESVEILEDNING
Størrelse // Indre dimensjoner
36 // 240 mm
37 // 247 mm
38 // 253 mm
39 // 260 mm
40 // 267 mm
41 // 273 mm

Plasser foten med hælen inntil en vegg og legg et stykke papir under. Lag et merke med en blyant hvor hælen begynner og hvor den lengste tåen slutter. Da kan du enkelt måle mellom de to linjene for å få innvendig mål. Mål begge føttene da størrelsen på føttene kan variere. Nå har du innvendig mål og kan sammenligne dette med størrelsestabellen vår for å finne den skoen som passer best. MERK FØLGENDE! Legg til ca. 0,5 cm til 1 cm til innermålet til barnesko etter hvert som barnets føtter vokser. På vintersko kan du med fordel legge til 1,5 cm til 2 cm slik at en varm sokk får plass i skoen. For voksne er det greit å legge til en bevegelsesmargin på ca. 0,5 cm til 1 cm til innermålet. De indre dimensjonene til skoene våre varierer mellom modellene. Det er derfor tryggest å sammenligne de indre målene i den respektive tabellen for skomodellen du ønsker å kjøpe. Ved å sammenligne fotlengden din med innvendig mål på skomodellen får du en god indikasjon på hvilken størrelse som passer deg best for den respektive skomodellen.

Kommentarer 0

Andre kunder har også kjøpt

VI SENDER FAKTURA PÅ EHF ELLER PR. E-POST TIL BEDRIFT

Fortsett å bruke siden som normalt dersom du godtar dette.
Les mer her